sâmbătă, 13 iunie 2009

Atac murdar

Trist dar adevărat. Pe lume nu sunt numai oameni buni, ci și oameni răi. În acest fel echilibrul este restabilit, și se aliniază talerele balanței. Când ai de-a face cu oamenii buni, totul este ok, lumea e frumoasă, cerul albastru și viața e roz. Când te lovești însă de echipa adversă, primul lucru ce ar trebui să-l faci, ar fi să te întrebi cu ce ai greșit, pentru că nimic nu pățim din senin, fără cauză. Această cauză este tot în noi, noi am provocat efectul. Poate nu acum, nu azi și nici ieri. Poate acum un an, acum un deceniu sau acum 4 secole, într-o altă viață. Efectul însă, în cazul meu, a fost atacul de tip DdoS asupra celor două siteuri www.mihneafiran.ro și www.lenormand.ro. Acest gen de atac presupune foarte multe cereri de a accesa siteul, din locații diferite (în acest caz practic din toată lumea) ce au continuat vreme destul de lungă să bombardeze siteurile. Procesorul calculatorului evident că nu poate să reziste la atâtea cereri, serverul se supraîncarcă, și în final siteul este închis, până când se fac filtre și se pun în funcțiune firewall-uri. A fost evident un atac îndreptat asupra mea, a cărui cauză aparentă încă nu o cunosc cu siguranță, deși o bănuiesc. Oricum, am catalogat atacul drept unul murdar, lucru ce îl caracterizează și pe autorul lui.

Uitându-mă pe tranzitele siteului, se vede un lucru interesant. Mercur în tranzit face un careu aproape perfect - la o diferență de câteva minute - cu Saturn natal (chiar dacă este un simplu site, are și el o hartă natală, ridicată în momentul deschiderii oficiale). Acest aspect implică un blocaj (Saturn) al comunicării (Mercur), o scădere a capacității de procesare a informației, lucru ce s-a accentuat până la zero. La momentul atacului Mercur tranzita tocmai casa III, a comunicării.

atac murdar

Nu cred că cel ce a făcut atacul a ridicat și el această hartă, din cel puțin două motive:
  1. Este puțin probabil să fi cunoscut data „nașterii” siteului.
  2. Este și mai puțin probabil ca individul în cauză să se priceapă la astrologie și să caute un moment prielnic.
Aceasta nu înseamna că nu este posibil, chiar dacă nu este probabil. Dar în momentul producerii atacului a fost această configurație specifică pentru acest site specific, ceea ce a permis producerea atacului, putându-se merge de la gând la faptă. Mai sunt și alte aspecte interesante, ce pot dezvălui scopul atacului, dar nu acest lucru vreau să-l arăt, ci faptul că nimic nu este întâmplător, și mai mult decât atât, lucrurile se întâmplă la momentul când trebuie să se întâmple.

6 comentarii:

Vio spunea...

Buna Mihnea!
Felicitari pentru Blog!
-ma bucur ca ai deschis acest blog,unde putem discuta liber,si mai ales e locul in care putem sa primim raspunsuri de la tine(legate de site)la problemele in care noi ne.....pierdem.
-eu inca nu mi-am pierdut speranta,referitor la Forumul Lenormand,dar fiind obisnuita sa fiu atat de "activa",am deis azi sa ma inscriu pe site-ul tau de astrologie,cu toate ca sunt total"paralela"!
Eu va multumesc din suflet ca existati,atat tu Mhnea cat si Ana.

Cu drag,DINA

Mihnea Firan spunea...

Bună Dina, mulțumesc. Sper ca Lenormandul să funcționeze din nou săptămâna aceasta (nu știu când, în funcție de cât de priceput sunt la restaurarea bazei de date).

Ana Bălăşoiu spunea...

Dina, de multe ori cuvintele nu pot exprima exact ceea ce simțim...eu țin să-ți mulțumesc pentru activitatea ta și nu numai...

Cu drag,
Ana

Vio spunea...

Ana,mi-ai "smuls"un zambet-te pupik!



Ps.de ce apar in unele cuvinte,un patratel in loc de litera,am observat acest lucru unde a postat Ana si Mihnea,iar unde am postat eu apare corect-fara patratele in cuvinte!?

Anonim spunea...

:( deci asta s-a intamplat cu site-urile
sper sa revii cat mai repede si cu lenormand :)
mi-ai lipsit

Salcie spunea...

Multumesc,Ana,
Vrei, te rog sa punctezi in perspectiva ce aspecte favorabile se prefigureaza pe plan sentimental in harta mea, chiar daca e vorba de ani.Va mai fi a 2-a casatorie?Va fi o casatorie la distanta?

Trimiteți un comentariu